Oznake

srijeda, 14. ožujka 2012.

DOZIVAM PROLJEĆE....

Zima je baš odužila u mojim krajevima, ali hvala Bogu poslije svega ugrijalo je i sunce i otjeralo tu staru goropadnicu.  Sa suncem i moje raspoloženje se mnogo popravilo, ali uhvatio me i proljetni umor.  Međutim  bez obzira na pospanost, tromost i bezvoljnost okrenula sam se radu, i iz tog razloga me nije dugo bilo ovdje.

Od prošlog puta kad sam pisala uradila sam dvije haljine, jedan pončo i mnogo drugih sitnica kao što su broševi, prstenčići i sl. U večerašnjem postu ću Vam predstaviti te sitnice, a o haljinama neki drugi put.
Ali prije svih drugih sitnica, želim da vam pokažem svoju prvo urađenu maramu za dojenje, urađenu za moju najdražu i jedinu sestricu. Naime, nedavno sam postala tetka, i osim stvarčica koje sam pripremila za bebanu, željela sam uraditi nešto i za svoju sestricu :)  Tako je nastala ova marama!



Inače marama za dojenje je jedna od neophodnih stvari ukoliko se ne osjećate ugodno dojiti u javnosti ili se jednostavno želite zaštititi od neželjenih pogleda. Marama je urađena od 100% pamuka i u gornjem dijelu je ojačana što fiksira otvor koji omogućava pogled na svoje čedo.

A ovu sitnicu sam pripremila za našu dragu mrvicu :)


 Ovaj cvjetić je bio samo u dijelu kolekcije pri prizivanju proljeća. Svim ovim cvjetovima željela sam da uljepšam ove sive i tmurne dane.

 Moji cvjetiću su raznoliki i raznolike su i tehnike rada. A ukoliko i vi želite da napravite neke za sebe možete pogledati ove jednostavne tutorijale ovdje i ovdje.

Kako će nam sada ruke češće biti van rukavica možete ih ukrasiti efektnim prstenjem.


 Uvijek Vam se po torbi raspu sitnice kao što su balzam za usne, olovčica, žvake i slično.... Zanimljivo i efektno rješenje za to je veoma moderan i osoben Mesh neseser. 

Veoma lako možete i vi napraviti nešto slično. Iz iskustva znam da je nekako najteže prišti rajfešlus, ali upute o tome imate ovdje.

Iako imam svoju teoriju o 8. Martu, a to je da ga ne slavim, jer sam ja žena i imam svoja prava i ostalih 364 dana u godini, a ne samo za ovaj simboličan dan. Zbog toga su me još davno prozvali zahtjevnom jer svaki dan želim pažnju, želim spontane poklone(i ukoliko ih nema sama ih spomenem), pa makar bila i neka čokoladica ili nešto slično, radujem se svakom danu koji se budim kao žena, i volim što sam žena svaki dan u godini, a ne samo taj jedan. Ali kako se 8. Mart uglavnom slavi u mojoj okolini, željela sam majci svog divnog supruga pokloniti nešto unikatno, originalno i nadasve lijepo napravila sam sljedeće...




Ovaj ukras je napravljen od polimerne gline, mesingane žičice, kamenja sa Jadrana i posudice od svijeće. Odvojila sam večer pred 8. u radu, a sutradan je poklon oduševio. I zaista i ja smatram da mi je ovo jedno od najljepših drvca, čak mi ga je bilo žao odnijeti na poklon, ali... U planu imam još ovakvih, pa bit će još sličica.

I još za kraj kako sam obećala i dogovorila se sa nekim blogericama slijedi rekapitulacija za februar. U februaru sam nešto bila slabijeg zdravstvenog stanja i dosta često sam hodala po klinikama i pretraživanjima. Shvatila sam zaista da ne treba uvijek slušati ljude koji loše govore o medicinskom osoblju na Kliničkom Centru Univerziteta u Sarajevu, jer sam ja u sklopu pretraga obišla 3 klinike KCUS-a i zaista na svakoj naišla na veoma ljubazno osoblje koje se zaista potrudilo oko mene. Tako da sve pohvale idu za osoblje KCUS-a!!!
Još jednu stvar sam spoznala u februaru, a to je da ma koliko željeli biti iskreni u odnosu sa određenim ljudima nikada to ne trebamo uraditi i biti iskreni do kraja. Barem trebamo prešutiti dio istine. Jer mnogi ma koliko se kleli da žele da čuju samo istinu i da govore samo istinu, nisu u osnovi takvi, niti će govoriti samo istinu, a kad im je sam kažeš, neće ti odmah pokazati svoje emocije o tome, ali će zasigurno imati rezervu prema tebi zbog izrečenog.
Toliko za sada od mene, do sljedećeg pisanja, a vi ako ste voljne pišite mi o tome kako i šta vi volite poklanjati i dobijati, naovisno o prilici.

I još da napomenem sve sitnice koje poželite iz Mesh asortimana možete naći i poručiti na našoj stranici Mesh Unikati.

Nema komentara:

Objavi komentar