Oznake

nedjelja, 5. veljače 2012.

SVEGA PO MALO...

Ovih dana u Sarajevu nam je zaista lijepo... snijeg nam je napadao oko 110 cm, proglašeno je stanje vremenske nepogode, i samim tim i vanredno je stanje...
Sinoć u 1 h dok smo kroz prozor gledali kako pada snijeg cerekali smo se nas dvoje kao ludi i govorili kako ujutro nećemo vidjeti susjednu zgradu koliko će napadati...  A jutros, pa to zaista nije bilo daleko od istine, kako živimo u prizemlju zgrade i imamo izlaz u baštu, snijeg nam je zatrpao izlaz i čak je premašio visinu gelendera. Bas je bilo veselo za vidjeti, i da još uvijek smo mogli vidjeti susjednu zgradu, pomislih dobro je :)

E sad kako je vikend odlučih da ću nam praviti  „kljukušu“ za doručak, ali nemam praška za pecivo, a moj dragi kako uživa u tom tako običnom jelu odmah se spremi i krenu u obližnju prodavnicu po prašak sa doskočicom „Sad kad se u prodavnici pojavim sa lopatom...“. I naravno do prodavnice je krenuo potpuno spreman gojzerice, gležnjevi ... sreća pa često puta planinarimo i imamo opremu za zimske uvjete.
Naravno uz prašak za pecivo je trebao i hljeb donijeti, ali vratio se samo sa praškom, hranom za mačka i narandžama. Kaže teta u prodavnici ga je blijedo gledala, jer svi ostali kupuju brašno, kvasac, i osnovne namirnice... Ha ha kako sam se samo ismijala, teta ne zna da mi baš volimo domaće kifle i domaća peciva, i stoga uvijek u kući imamo vreću brašna i teglicu kvasca....
I naravno kako se vratio bez hljeba, uslijedilo je ovo....



A zatim je uslijedila jedna jutarnja :)


Kako našu radnu sobu imam namjeru redekorirati  i reorganizirati  nedavno naletjeh na ovu veoma zanimljivu sličicu. Ovakav jedan slika/sto bi mi baš dobro došao za krojenje u našoj maloj radnoj sobi.



Nedavno sam naletjela i na zanimljive stvari kako možemo nešto reciklirati, pa su me se dojmile ove sličice...

Ovo je urađeno od pregorjelih staklenih sijalica, ma fantastično i baš dekorativno.

Zatim reciklaža PVC boca... Gornji dio PVC-a možete iskoristiti za ovakve stvarčice, baš je fora...




A donji dio PVC boce za ove prekrasne leptiriće koje je veoma lako izraditi zajedno sa djecom.





A evo vam i jedan šablon leptirića, i ako želite i vi sami možete pronaći veoma zanimljivih šablona leptira na netu...

I ovi slatki cvjetići na prozoru su napravljeni od dna PVC bočica.









 Evo  i načina kako upotrijebiti stare CD-ove i imati stalak za naušnice...


Ali iskreno ovaj stalak za naušnice mi je mnogo zanimljiviji od prethodnog.


Cekeruša me inspirirala da napišem i rekapitulaciju za prethodni mjesec, pa idemo:
-    U decembru sam započela rad na novom poslu, a u januaru je to postao i zvanično prvi mjesec mog rada
-    Drago mi je što sam svladala osnove rada novog posla i na ocjenjivanju našeg snalaženja i rada dobila 10 :) he he i što sam pronašla divne kolege
-    Također u januaru sam uživala sa svim divnim i nesebičnim ženama okupljenim oko Dar fondacije i oko Zimskog Dar Bazara na kom sam i učestvovala
-    Zatim tu su još započeli neki pregovori za handmade projekte(i nadam se da će to biti nešto baš super, ali o tome još ne želim da pišem)
-    Zaista sam uživala kao malo dijete u snijegu koji je još ranije pao na planinama
E sad ono što nisam uradila i stavljam ga i ovdje da mi bude samo podsjetnik da to moram i da više ne otežem, pa reći ću samo ZAVRŠNI RAD,  i zaista mi je žao što u ovom prethodnom mjesecu nisam imala i malo više vremena za moje handmade stvarčice.


Ali kako je februar mjesec u kojem se slavi ljubav evo još jedna sličica za koju ne treba nikakav opis :)



2 komentara:

  1. evo da se prijavim da sam pročitala mjesečnu rekapitulaciju, pozdrav od mene i čitamo se :)

    OdgovoriIzbriši